dilluns, 19 de juliol del 2010

British Library

Hola a tothom!!!!

Sóc la Vera Núñez, estudiant del màster de Gestió de Continguts Digitals i estic gaudint de les pràctiques d'estiu de la Facultat a la British Library.

Fa tres setmanes que hi sóc i no vull pas que arribi el dia de tornada!!! Està essent una de les millors experiències tant a nivell professional com personal. La biblioteca nacional d'UK és plena de tresors, i els companys de feina no en són pas una excepció! Em fan sentir una més de l'equip, i em conviden a col·laborar i conèixer tots i cadascun dels departaments i racons de la magnífica biblioteca. Com a exemples: he pogut assistir a la reunió anual del Consell Assessor de Recursos d'Informació d'Amèrica Llatina i Península Ibèrica, ACLAIIR (on vaig poder conèixer bibliotecaris de la Universitat de Cambridge, Oxford, Londres, Tate Britain, entre d'altres); setmanalment dono suport al departament European Collection i en el Internacional Dunhuang Project; ocasionalment he col·laborat en el Servei de Referència de Llibres Rars i d'Humanitats; i divendres passat vam rebre la visita del delegat i subdelegat del Govern de la Generalitat a UK. Va ser realment emocionant! Vam tenir a les nostres mans una primera edició del Tirant lo Blanc!!!!

I encara em queden 2 setmanes per gaudir! Tornaré a escriure-us més endavant!!!!
Aprofiteu vosaltres també l'oportunitat que ens ofereix la Facultat per tenir aquestes experiències, que són úniques!!!!!

Foto amb les companyes i amigues del màster que van venir a London a veure'm! Mil gràcies noies! ;p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada