dimecres, 8 de juliol del 2009

De pràctiques a l'Instituto Cervantes de Londres


Hola, sóc Lluís Alavedra i he estat cursant assignatures tant del 2n com del 3r curs de diplomatura.

Estic fent pràctiques d'estiu a l'Institut Cervantes de Londres durant tot el mes de juliol de 2009. Em vaig decidir a demanar-ho per poder aprendre a treballar en una biblioteca i alhora fer turisme, i posar en pràctica el meu anglès.

L'Institut Cervantes a Londres està ubicat en un lloc immillorable, en un edifici noble d'una de les millors zones d'aquesta capital: Belgravia, on es troba la majoria d'ambaixades de tots els països.

Per ara la meva tasca a la biblioteca ha estat la de fer inventari de documents que no interessen i valorar-los, i demà ja començarem a catalogar, i a aprendre el funcionament del programa adient per controlar els préstecs, devolucions de documents i així poder atendre els usuaris.

El més empipador de tot és trobar allotjament. Jo a la fi em vaig decidir per la residència Nutford House, Brown Street, ja que és molt cèntrica, a prop estació Marble Arch, Oxford Street. La distancia entre la residència al centre de treball és entre mig hora o quaranta minuts caminant, i aquest passeig és força agradable perquè el pots fer creuant el Hyde Park. L'allotjament està cap a la part nord del parc i l'Institut cap al final (sud), molt a prop del Hyde Parc Corner. La veritat que l'elecció en aquest aspecte va ser un encert. El més incòmode respecte a l'allotjament és que el menjar te'l fan ells, i no tens cuina per fer-te'l tu mateix, i el preu, que és elevadet comparat amb un pis compartit o viure amb famílies que la majoria d'acadèmies d'anglès et faciliten si fas cursos amb ells.

Les meves impressions dels primers dies són molt bones, la residència és molt cèntrica, força propera al lloc de pràctiques, i el passeig fins arribar-hi és tot un luxe. A la biblioteca de l'Institut l'ambient de treball i la gent que hi treballa és molt agradable i et donen eines perquè aprenguis.

En fi, tot és positiu. Potser el millor hagués estat poder optar a fer les pràctiques durant dos mesos ja que quan ja tens per la mà la feina és quan has de marxar.

3 comentaris:

  1. Hola Lluís,

    Sóc l'Aina, no sé si em recordes... ens vam conèixer el dia de la presentació que ens va fer la Candela. Aiii quina alegria m'ha fet llegir la teva experiència i més que podria estar amb vosaltres gaudint d'aquesta magnífica ciutat! Celebro que estiguis bé i pel que veig estàs vivint una pila d'experiències :)

    Ens veiem per la Facultat!
    Acaba de passar una bona estada.
    Records,

    Aina Giones.

    ResponElimina
  2. LLuisssss!! Que guay!!! Me alegro mucho, ¿a que es una experiencia maravillosa? Pues eso, disfruta, yo por aqui trabajando en el ESMUC. Hablamos a la vuelta!! Cuidate

    ResponElimina
  3. Hola Lluís,
    Llegint-te em fas recordar la meva estada de l'agost passat... :)

    Espero que us faci bon temps, perquè a nosaltres ens plovia dia si i dia també!!!

    Dóna records al David de part meva!

    :-)

    ResponElimina