divendres, 27 de febrer del 2009

Anuncis de pràctiques professionals per al Regne Unit i Rwanda

De vegades ens arriben consultes com aquesta: «Estic a punt d’acabar els estudis i tinc interès a passar una temporada a l’estranger, per millorar el meu anglès. Què puc fer?»

Un tipus de font d’informació que cal revisar en aquests casos són els serveis d’ofertes de feina. Al web de la Facultat n’hem recopilat vuit, que podreu trobar a: http://www.ub.edu/biblio/informacio-per-a-la-insercio-laboral/com-trobar-feina.html.

Un d’ells és Lisjobnet: online library and information recruitment advertising, elaborat per la principal associació professional britànica, CILIP. D’aquest servei volem destacar, a tall d’exemple, dos anuncis vigents que podrien donar resposta a la consulta que hem llegit.

Un lloc de treball en pràctiques a Leeds (UK), per als caps de setmana:
http://www.lisjobnet.com/LisJobNet/Jobs/jobA0903-24.htm.

I un lloc de bibliotecari voluntari (amb l’allotjament i la manutenció coberts) en una ONG que treballa a l’Àfrica: http://www.lisjobnet.com/LisJobNet/Jobs/Job4097.htm.

Qui no s’hi anima, és per què no vol...

P.D. Gràcies a Javiera Atenas per facilitar-nos la informació!




1 comentari:

  1. Hola!
    Fa 5 anys que vaig acabar la llicenciatura i ara estic treballant a una biblioteca universitària a Navarra. La meva universitat envia cada any algú a l'estranger. Aquest any m'ha tocat a mi. Ara estic a Nottingham (UK) fent una estància de 3 mesos gràcies a una Beca Leonardo.
    Només cal que la vostra institució (si treballeu) vulgui enviar-vos i us poseu en contacte amb una institució del vostre interès (i que acceptin, clar!)
    Us ho recomano perquè és una experiència professional i personal fantàstica. Jo quan era estudiant de la Diplomatura també vaig fer unes pràctiques a França.

    Les Beques Leonardo estan força bé en quant a l'ajuda econòmica. Però clar, jo estic treballant i la meva Universitat em paga el meu sou. Amb la Beca he pagat el viatge, la casa i el transport públic.

    Emma

    ResponElimina